Candidates Osarumen Igbenihi

I’m 30 years old
and originally from Nigeria.
I’m in Germany for 6 years and 6 months
and live in Munich, Germany.

Desired job

Internship Apprenticeship Full-time Minijob

Job desire

  • Floor layer
    • Interior fittings, room equipment, Construction, ancillary construction trades, wood, building services engineering
  • Construction helper
    • Apprentice and unskilled trades construction, wood, Construction, ancillary construction trades, wood, building services engineering
    • Building technology, structural engineering, civil engineering, Construction, ancillary construction trades, wood, building services engineering
    • General and other semi-skilled and unskilled occupations, Cleaning, housekeeping, semi-skilled and unskilled occupations
  • Security Agent
    • Private security and guard services, Office, marketing, finance, law, security
    • Transport, Trade, logistics, transport

About me

Mein Wunsch wäre es eine Ausbildung in Deutschland zu machen an einer Berufschule, wo ich noch intensiver und permanent Deutsch lerne. Am liebsten im Bereich Bodentechnik (Esstrich, Fließen, Parkett, etc...), aber ich wäre auch bereit eine komplett neue Ausbildung zu starten.
Was für mich auch wichtig ist, wäre die Möglichkeit mittelfristig den Führerschein zu machen.

Meiner Familie (meine Frau Rita, mein beiden Kinder Mario und Anna) die Möglichkeit zu bieten, hier in München ein Leben aufzubauen.

Previous experiences

  • 10 months

    Floor layer

    01/2023 - 11/2023
    Munich, Germany
    Trenz GmbH
  • 2 years
    5 months

    Floor layer

    01/2015 - 06/2017
    Benin City, Nigeria
    Edo State GmbH
  • 1 year
    10 months

    Apprenticeship: Floor layer

    09/2014 - 07/2016
    Benin City, Nigeria
    Berufschule Ologbosere
    Status: Completed successfully
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.