
Maricor Guetler
- Heilsbronn, Germany
Accomplished professional with over several years of solid experience in HR and Office Management. Have demonstrated ability to perform effectively as a team player or independently in a fast-paced work environment. Efficient in doing administrative tasks with accuracy and capable of handling multi-tasking projects simultaneously while working under pressure. Well-organized and trustworthy with confidential and personal information.
Desired employment
Full-time
Part-time
Freelance
Driving license
- Car (B, BF17, BE)
Desired job
Administrative Assistant
- Real Estate, Economy and finance
Secretary
- Secretariat, commercial assistance, Economy and finance
Personnel administration assistant
- Secretariat, commercial assistance, Economy and finance
I speak
Executive Summary (AI Generated)
- Über 20 Jahre Berufserfahrung im Bereich Human Resources und Office Management mit umfassender Führungserfahrung als Leiterin von HR- und Verwaltungsabteilungen.
- Erfahren in der Leitung von Teams bis zu 16 Mitarbeitern sowie in der Umsetzung und Verwaltung von Personalprozessen wie Rekrutierung, Gehaltsabrechnung und Mitarbeiterbetreuung.
- Nachweisliche Kompetenz in der Unterstützung der Geschäftsleitung und Zusammenarbeit mit Führungskräften zur Lösung arbeitsrechtlicher Fragestellungen und Konfliktmanagement.
- Geübt im Umgang mit internationalen und interkulturellen Teams sowie in der Bearbeitung von administrativen und organisatorischen Aufgaben unter Druck.
- Aktuell Weiterqualifikation im IT- und Tech-Bereich mit Fokus auf digitale Kompetenzen zur beruflichen Weiterentwicklung.
Previous experiences
- 01/2017 - 07/20192 years
6 months - 06/2008 - 04/20101 year
10 monthsStudiespsychology
- Laguna College of Business and Arts - Philippines
- Master of Science in Psychology
- 06/1986 - 03/19903 years
9 monthsStudiespsychology