Candidates Mahmoud Mosslem

I’m 33 years old
and originally from Syria.
I’m in Germany for 8 years and 10 months
and live in Fehmarn, Germany.

Desired job

Full-time Apprenticeship Minijob

Job desire

  • House technician
    • Building services engineering, Construction, ancillary construction trades, wood, building services engineering
    • Housekeeping, property management, Cleaning, housekeeping, semi-skilled and unskilled occupations

About me

Hallo Ich bin eine junge syrische Ich habe den Ehrgeiz, einen Job in Deutschland Ich arbeite in einem technischen Gebiet der Elektrizität wurde bereits in die öffentlichen Netze von Straßen und Häusern gearbeitet erhalten Unternehmen wünschte, ich sehr gute Geschäftsmöglichkeit und bereit, gut funktionieren

Deutschland habe ich sehr geliebt, und ich hoffe, um zu arbeiten und bauen eine Familie und bekommen in der Gemeinde beteiligt

Previous experiences

  • 1 month

    -

    09/2015 - 09/2015
    Damaskus, Syria
    General Electric Company
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.