Candidates Alona Bondarovska

I’m 20 years old
and originally from Ukraine.
I’m in Germany for 2 years less than one month
and live in Berlin, Germany.

Desired job

I’m looking for an apprenticeship or a minijob in the area of Health care and nursing, midwifery (Krankenschwester), Agriculture, animal husbandry, animal care (Hilfe bei der Tierpflege) or Health care and nursing, midwifery (Praktika im medizinischen Bereich).

About me

Ich bin ein Flüchtling aus der Ukraine und suche eine Arbeit, weil ich nicht beim Arbeitsamt registriert bin. Ich habe im Juli dieses Jahres mein Medizinstudium abgeschlossen, aber wegen des Krieges habe ich keine Berufserfahrung. Aber ich möchte entweder ein Praktikum oder einen Mini-Job machen, während ich die Sprache lerne.

Ich lerne gerne über Medizin und andere Bereiche. Ich habe also kein Problem damit, mich um Tiere zu kümmern, zu putzen und Menschen zu helf

Previous experiences

  • 3 years
    9 months

    Studies: Educational Programme Nursing

    08/2018 - 06/2022
    Odessa, Ukraine
    Odessa Regional Basic Medical Professional College
    Junior specialist diploma
    Status: Completed successfully
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.