Candidates Baldeh Sorry

I’m 40 years old
and originally from Gambia.
I’m in Germany for 8 years and 7 months
and live in Maulburg, Germany.

Desired job

I’m looking for an internship, an apprenticeship, a permanent position or a minijob in the area of Garten+ Bau+ Putzen+ Umzug+ Küche+ Müll (Garten+ Bau+ Putzen+ Umzug+ Küche+ Müll).

About me

Ich komme aus Gambia, ich belege jetzt Deutschkurs in GU Maulburg, damit ich den Zugang zum dt. Arbeitsmarkt haben kann. Ich würde gern in diesem Bereich arbeiten: Putzen, Garten, Trockenbau, Dachdecker, Zimmermann, Maler.

Ich bewundere die deutsche Arbeitsmoral und wollte mir dies aneignen. Ich suche Arbeit, egal was.

Previous experiences

  • 5 years

    Maler

    01/2011 - 01/2016
    Banjul, Gambia
    Gambia Construction Company
  • 3 years
    7 months

    Zimmermann, Reinigungsservice

    10/2006 - 05/2010
    Banjul, Gambia
    Gambia Construction Company
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.