Candidates Zvonko Kletnichki

I’m 61 years old
and originally from Macedonia.
I’m in Germany for 7 years and one month
and live in Ladenburg, Germany.

Desired job

I’m looking for a permanent position or a minijob in the area of Biotechnology, chemistry, plastics production (Tierarzthelfer,Tierwirt,Tierpfleger).

About me

Ich bin ausgebildeter und erfahrener Veterinär-Techniker, 53 Jahre alt, verheiratet, Ich habe zwei Töchter. Ich kann alle Arten von Arbeit im Zusammenhang mit Tieren tun. Aber ich würde alle Arten von Arbeit annehmen und in Schichten arbeiten.

Meine größte Motivation ist mit meiner Familie zu sein. Meine Frau hat die bulgarische Staatsbürgerschaft und arbeitet in Ladenburg .

Previous experiences

  • 1 year
    7 months

    Rinderhaltung

    08/2015 - 03/2017
    Sveti Nikole, Mazedonien (EJRM)
    Zdravje GmbH Radovo
  • 31 years
    11 months

    Apprenticeship: Veterinär-Techniker

    08/1983 - 07/2015
    Sveti Nikole, Mazedonien (EJRM)
    Veterinärstation GmbH Sveti Nikole
    Status: Not completed
  • 31 years
    11 months

    Veterinär-Techniker

    08/1983 - 07/2015
    Sveti Nikole, Mazedonien (EJRM)
    Veterinärstation GmbH Sveti Nikole
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.