Candidates Mustafa Gültekin

I’m 41 years old
and originally from Turkey.
I’m in Germany for 6 years and 8 months
and live in Dresden, Germany.
Open to relocate for job

Desired job

I’m looking for a permanent position in the area of Software engineering, programming (Web development).

About me

Wie Steve Jobs sagte: »Egal wie klug bist, du brauchst ein Team von großartigen Leuten.« Ich bin sehr teamorientiert und werde einen positiven Beitrag in Ihrem Team leisten.
Was die Soft Skills betrifft, so betrachte ich mich selbst als einen positiven Menschen, ein engagiertes Teammitglied, schnell, lernend und anpassungsfähig an sich ändernde Umstände. Ich bin zielorientiert und kritikfähig.

Previous experiences

  • 1 month

    Apprenticeship: Frontend developer

    10/2022 - 12/2022
    Dresden, Germany
    HxCode
    Status: Completed successfully
  • 1 month

    Frontend Developer

    10/2022 - 12/2022
    Dresden, Germany
    HxCode
  • 3 years
    8 months

    Studies: Natural Sciences

    09/2001 - 06/2005
    Çanakkale, Turkey
    Canakkale Onsekiz Mart University
    SCIENCE TEACHER
    Status: Completed successfully
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.