Candidates Bassam Mekdad

I’m 32 years old
and originally from Syria.
I’m in Germany for 8 years and 7 months
and live in Berlin, Germany.

Desired job

I’m looking for a permanent position in the area of Warehouse, logistics (Lagerhaltung), Health care and nursing, midwifery (Häusliche Unterstützung), Warehouse, logistics (Bote, Zusteller), Fruit growing, viticulture, horticulture (Gartenpflege), Banking, finance and insurance (Abfall und Recycling) or Kitchen and service staff (Restaurant, imbiss).

About me

Schon als ich mit 23 Jahren mein Heimatland verließ, war ich ein Kontakt freudiger Mensch. In einem Team arbeite ich sehr gerne und teile den gemeinsam errungenen Erfolg. Durch meine Erfahrungen als Beratungscoach übernehme ich auch sehr gerne Verantwortung. Eigenständigkeit, Zielstrebigkeit und eine gute Auffassungsgabe bringe ich mit.

Die Zusammenarbeit mit Menschen und das Vertrauen der Arbeitgeber motiviert mich besonders.

Previous experiences

  • 3 years
    4 months

    Gastronom

    02/2017 - 06/2020
    Berlin, Germany
    Stamp und Spieß, Coco Liebe
  • 4 years

    Studies: Physik

    10/2010 - 10/2014
    Homs, Syria
    Homs, Syrien
    Keinen
    Status: Not completed
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.