Candidates Babak Fakhouri Tabrizi

I’m 40 years old
and originally from Iran.
I’m in Germany for 3 years and 9 months
and live in Frankfurt am Main, Germany.

Desired job

I’m looking for a permanent position in the area of EDP and network technology (more than 10 years exprience in network administra).

About me

Dies ist Babak Fakhouri Tabrizi, ein Computeringenieur mit mehr als 10 Jahren Erfahrung im Bereich Computernetzwerkmanagement. Jetzt suche ich eine geeignete Stelle in Deutschland, um meine Fähigkeiten unter Beweis zu stellen und meine Erfahrung und mein Wissen in persönlichen und beruflichen Aspekten zu erweitern.

Previous experiences

  • 3 years
    9 months

    IT Supporter

    05/2016 - 03/2020
    Täbris, Iran
    Faranegar
  • 2 years
    1 month

    Studies: computer engineering

    05/2011 - 06/2013
    Täbris, Iran
    Azad university of Tabriz
    Master of science
    Status: Completed successfully
  • 10 years

    Netzwerkadministrator

    03/2010 - 03/2020
    Täbris, Iran
    Palaz Moket
  • 3 years
    11 months

    IT Manager

    02/2006 - 01/2010
    Täbris, Iran
    Pump Turbine
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.