Candidates Mohammad Amini

I’m 36 years old
and originally from Afghanistan.
I’m in Germany for 10 years and 8 months
and live in Leipzig, Germany.

Desired job

I’m looking for a minijob in the area of Warehouse, logistics (z.b. Lagerarbeit), Building technology, structural engineering, civil engineering (z.B. auf dem Bau) or Kitchen and service staff (Küchenhilfe, Kellner).

About me

Ich heiße Mohammad Amini und komme aus Afghanistan. Dort habe ich 2 Jahre Jura studiert. Seit Sommer 2013 bin ich in Deutschland. In dieser Zeit habe ich viel ehrenamtlich gearbeitet und ein Praktikum bei einem Rechtsanwalt in Bautzen gemacht.
Im Juni 2016 habe ich meinen Aufenthalt für 3 Jahre bekommen und suche jetzt neben meinem Duetschkurs noch eine Job.

Ich möchte gern neue Dinge lernen und Menschen kennenlernen.

Previous experiences

  • 6 months

    Altenpflegerhelfer

    03/2015 - 09/2015
    Bautzen, Germany
    Volksolidarität
  • 2 years
    4 months

    Studies: Jura

    03/2010 - 07/2012
    Herat, Afghanistan
    Universität Herat, Afghanistan
    Bachelor
    Status: Not completed
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.