Candidates Bratislav Ajdinovic

I’m 44 years old
and originally from Serbia.
I’m in Germany for 9 years and 2 months
and live in Cologne, Germany.

Desired job

I’m looking for an internship, an apprenticeship, a permanent position or a minijob in the area of Handwerker (Handwerker), Maler (Maler) or Gärtner (Gärtner).

About me

Ich bin verheiratet und habe drei Kinder. Ich lebe in Köln-Nippes. Seit einem Jahr. Ich bin sehr geschickt in handwerklichen Tätigkeiten, und ich habe große Freude am Arbeiten. Ich bin körperlich fit, habe gute Ideen und Energie.

Ich bin es aus meiner Heimat gewohnt, alle möglichen handwerklichen und körperlichen Arbeiten auszuüben.

Previous experiences

  • 1 month

    Apprenticeship: nein

    01/2016 - 01/2016
    Naïn, Israel
    nein
    Status: Not completed
  • 1 month

    Maler

    01/2016 - 01/2016
    Belgrade, Serbia
    diverse
  • 1 month

    Bauhelfer

    01/2016 - 01/2016
    Belgrade, Serbia
    diverse
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.