Candidates Omer Faruk Kursun

I’m 46 years old
and originally from Turkey.
I’m in Germany for 5 years and 7 months
and live in Balingen, Germany.
Open to relocate for job

Desired job

Full-time

Job desire

  • Frontend Web Developer
    • Print media, new media, Media, graphics, design, printing, arts, crafts
    • Print media, new media, Media, graphics, design, printing, arts, crafts
    • Software engineering, programming, Electrical engineering, electronics, telecommunications, IT
    • Software engineering, programming, Electrical engineering, electronics, telecommunications, IT

Driving license

  • Car (B, BF17, BE)

About me

+3 Jahre Erfahrung im IT-Bereich und 1 Jahr Erfahrung im Frontend Developer für Web Plattformen arbeite ich gerne mit HTML, CSS, React, JavaScript, Bootstrap und Material UI. Meine Liebe zum Detail und meine Harmonie mit der Teamarbeit spielen in den Projekten eine aktive Rolle. Ich interessiere mich für das Schreiben von Codes und das Erstellen reaktionsschneller Designs. Ich erfasse schnell neue Technologien und Konzepte, um innovative und kreative Problemlösungen zu entwickeln. Darüber hinaus gehe ich mit verschiedenen Technologien, Tools und Bibliotheken um. Ich bin hoch motiviert, ständig neue Dinge zu lernen und meine Fähigkeiten als Frontend Developer zu verbessern.

HTML, SCC, JavaScript, React, Bootstrap, Metarial UI, ES6, Python, Django, Sqlite, MySQL, Github, Git,

Previous experiences

  • 9 months

    Apprenticeship: Full Stack Web Developer

    05/2022 - 02/2023
    Wolfenbüttel, Germany
    Clarusway
    Status: Completed successfully
  • 4 years

    Studies: Bachelor

    10/1997 - 10/2001
    Kühlungsborn, Germany
    Eastern Mediterranen Unuversität
    Rechtswissenschaft
    Status: Degree recognized in Germany
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.