Candidates Khaled Alzarrad

I’m 30 years old
and originally from Syria.
I’m in Germany for 9 years and 3 months
and live in Munich, Germany.

Desired job

I’m looking for an internship, an apprenticeship, a permanent position or a minijob in the area of Technische_Berufe (Technische_Berufe), Innenarchitektur (Innenarchitektur), Professionell_in_Rohbau_Gipskarton (Professionell_in_Rohbau_Gipskarton), Textilbranche (Textilbranche), Rezeption_Hostel_Hotel (Rezeption_Hostel_Hotel) or generell_alle_Aushilfstätigkeiten (generell_alle_Aushilfstätigkeiten).

About me

Ich lebe seit 10Monaten in Deutschland und gehe in Sprachschule in München. Ich möchte sehr viel arbeiten und meiner Familie helfen. Ich bin 21 Jahre alt, sehr aufgeschlossen, lerne schnell und ich möchte mein Leben in Deutschland in Leben aufbauen.

Previous experiences

  • 1 year
    9 months

    Hostel Rezeption

    01/2014 - 10/2015
    Istanbul, Turkey
    Magic Bus Hostel
  • 1 year

    Textilbranche

    01/2013 - 01/2014
    Istanbul, Turkey
    Privatperson
  • 5 years
    7 months

    Rohbau, Gibskarton

    01/2008 - 08/2013
    , Egypt
    Privatperson
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.