Candidates Ablaye Ndiaye

I’m 31 years old
and originally from Senegal.
I’m in Germany for 10 years and 7 months
and live in Nürnberg, Germany.

Desired job

I’m looking for an internship, an apprenticeship or a permanent position in the area of Schreiner (Schreiner).

About me

Ich bin 22 und seit 2 Jahren in Nürnberg und bin ausgebildeter Schreiner und sehr fleißig. Kann in ganz Deutschland arbeiten. Ich habe im Senegal nach vier Jahren Ausbildung ein Zertifikat bekommen. Dieses liegt jedoch nicht vor. Ich bin anerkannter Asylant.

Ich möchte in Deutschland Erfolg haben und liebe seit der Kindheit den deutschen Fußball.

Previous experiences

  • 1 year

    Händler

    09/2012 - 09/2013
    Bilbao, Spain
    selbständig
  • 1 year

    Türschreiner

    09/2011 - 09/2012
    , Morocco
    chez Mohammed
  • 1 year

    Möbelschreiner

    09/2010 - 09/2011
    , Mauretanien
    Metabo
  • 4 years

    Apprenticeship: Schreiner

    09/2006 - 09/2010
    Dakar, Senegal
    Touba menuiserie
    Status: Completed successfully
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.