Candidates Ali Alsafadi

I’m 36 years old
and originally from Syria.
I’m in Germany for 8 years and 2 months
and live in Essen, Germany.

Desired job

I’m looking for a permanent position in the area of Mining, raw materials (Schweisser), Building technology, structural engineering, civil engineering (Handwerklich sehr begabt,Maler, Möbel zusammenbaue), Building technology, structural engineering, civil engineering (jegliche Bauarbeiten) or Carpentry, wood and saw technology (Lagerarbeiter, Einzelhandel).

About me

In Syrien war ich als Schweisser selbständig. Seit Januar 2016 bin ich in Deutschland. Ich beende gerade meinen Integrationskurs und bin auf der suche nach einer festen Arbeit.
Meine Hobbys sind Sport und Sprachen lernen.

Ich möchte mir hier ein neues Leben aufbauen und Arbeiten gehen sowie ich es von zu Hause kenne.

Previous experiences

  • 5 years

    Selbstständig Schweisser

    01/2007 - 01/2012
    Damaskus, Syria
    selbsständig
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.