Candidates Emmanuel Kajo

I’m 31 years old
and originally from Nigeria.
I’m in Germany for 31 years and 9 months
and live in Maulburg, Germany.

Desired job

I’m looking for an internship, an apprenticeship, a permanent position or a minijob in the area of Maler+ Gipser+ Putzen+ Babysitting+ Haushalt+ (Maler+ Gipser+ Putzen+ Babysitting+ Haushalt+).

About me

Mein Name ist Emmanuel. Ich lerne seit 3 Monaten fleißig Deutsch in GU Maulburg. Deutschland ist für mich ein Land, wo man frei leben und sich entwickeln kann. Deutsche Sprache ist der Schlüssel. Wenn mein Deutsch gut genug ist, möchte ich richtig arbeiten.

Ich bin Deutschland dankbar, dass ich hier leben darf. Ich möchte schnell Deutsch lernen, damit ich den Zugang zu Arbeit haben kann.
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.