Candidates Shamime Sadat Khalili Bajestani

I’m 26 years old
and originally from Iran.
I’m in Germany for 4 years and one month
and live in Neustadt (Hessen), Germany.

Desired job

I’m looking for an internship, an apprenticeship or a minijob in the area of School, further education, university (Kinder Erzieherin) or Performing arts, music (Malen).

About me

Seit einem Jahr bin ich nach Deutschland ausgewandert.
Ich kann sehr gut mit Kindern umgehen, deswegen möchte ich als Erzieherin arbeiten aber meine Sprache ist nicht so perfekt, deshalb kann ich nicht ein Ausbildung befinden.

Ich möchte die Kinder unterstützen und kümmere sie sich um, weil ich Kinderheit am wichtigstes zeit im ganzen leben finde.

Previous experiences

  • 1 year

    Kunst Lehrerin

    03/2018 - 03/2019
    Tehran, Iran
    Picasso institute
  • 2 years
    1 month

    Studies: Kunst_ malen

    09/2016 - 10/2018
    Karadsch, Iran
    Karaj Universität
    Bachelor
    Status: Degree recognized in Germany
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.