Candidates Ayman Eljaiab

I’m 45 years old
and originally from Iraq.
I’m in Germany for 8 years and 6 months
and live in Bochum, Germany.

Desired job

I’m looking for an internship, an apprenticeship or a minijob in the area of Health care and nursing, midwifery (Arzthelfer), Advanced medical-technical services (Rettungsdienst), Health care and nursing, midwifery (Hospitation, Praktikum,) or Health care and nursing, midwifery (freiwillig).

About me

Ich war mehr als 13 Jahre im Irak als Arzt tätig. Im Oktober 2015 bin ich mit meiner Frau und den beiden Kindern nach Deutschland gekommen. Zurzeit bemühe ich mich um meine Anerkennung, um hier möglichst bald wieder als Arzt tätig werden zu können. Während dieser Zeit suche ich eine Tätigkeit, im medizinischen Gesundheitsbereich.

Ich wurde Mediziner der Notfallambulanz um die Not und Armut der vielen Menschen und vor allem der Kinder in meinem Heimatland, zu lindern.

Previous experiences

  • 5 years
    5 months

    General Practitioner in eigener Praxis

    01/2010 - 07/2015
    Baghdad, Iraq
    eigene Praxis
  • 2 years
    11 months

    Senior House Officer, Notfallambulanz

    01/2006 - 01/2009
    Baghdad, Iraq
    Imam Ali General Krankenhaus
  • 5 months

    House Officer Arzt/ Notfallarzt

    07/2005 - 01/2006
    Baghdad, Iraq
    Imam Ali General Krankenhaus
  • 10 months

    House Officer Arzt/ Notfallarzt

    09/2004 - 07/2005
    Baghdad, Iraq
    Kinderklinik Alsader Krankenhaus
  • 6 months

    House Officer, Notfallambulanz

    03/2004 - 09/2004
    Nasiriya, Iraq
    Kinder und Frauenklink Nasiriyah Krankenhaus
  • 7 months

    House Officer, Notfallambulanz

    08/2003 - 03/2004
    Nasiriya, Iraq
    General Krankenhaus
  • 6 years
    2 months

    Studies: medizin

    10/1996 - 12/2002
    Baghdad, Iraq
    Almustansyria Universität
    Bachelor Medizin und Chirurgie
    Status: Completed successfully
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.