Candidates Yawar Kaz

I’m 49 years old
and originally from Pakistan.
I’m in Germany for 8 years and 9 months
and live in Bielefeld, Germany.

Desired job

I’m looking for an internship, an apprenticeship or a permanent position in the area of Any suitable (Any suitable).

About me

Hallo! Mein Name ist Yawar . Ich bin hier, Flüchtling . Aber ich habe die Erlaubnis von Job-Center zu arbeiten. Ich bin hart arbeitenden Nichtraucher Person gesund für alle Arten von Jobs physischen oder weißen Kragen suchen.

Für die Arbeit mit einer Organisation , wo ich die Möglichkeit erhalten, zu lernen und zu wachsen.

Previous experiences

  • 6 months

    Forklift operator

    05/2023 - 11/2023
    Bielefeld, Germany
    Arvato Supply Chain
  • 2 years
    3 months

    Apprenticeship: Transport worker

    08/2018 - 11/2020
    Bielefeld, Germany
    KurzUm eV
    Status: Completed successfully
  • 1 year
    4 months

    Studies: Hospitality Management

    01/1998 - 05/1999
    Schardscha, United Arab Emirates
    SkyLine College Sharjah
    Assosiate Degree
    Status: Completed successfully
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.