Candidates Mohamed Omar

I’m 36 years old
and originally from Syria.
I’m in Germany for 9 years less than one month
and live in Mainz, Germany.

Desired job

I’m looking for a permanent position in the area of Business consulting, business services (....), Banking, finance and insurance (..................................................), Health care and nursing, midwifery (..................................................), Law (....), Transport (...), Travel and leisure (.......), Industrial and commercial clerks (....), Law (...), Retail, wholesale and online trade (...), Environmental technology, sustainability (...) or Business consulting, business services (...).

About me

Im Jule 2005 habe ich in Damaskus meine Hochschulreife erlangt und das damit verbundene Studium im Rechtswissenschaften erfolgreich abgeschlossen.
Mein wünsch anschließend noch ein Studium zu absolvieren,sowie mein Interesse an der Arbeit mit Menschen und die vielseitegen Tätigkeitsbereich in meiner künftigen Perspektive ,haben mich motiviert den Master im Rechtswissenschaft an der Johannes Gutenberg-Universität Mainz zu belegen.

Meine gute Beobachtungsgabe und meine Einfühlungsvermögen,welche ich dabei als sehr hilfreich empfand,würden mir in meinem Arbeitsfeld bestä

Previous experiences

  • 1 year

    Studies: Master im Rechtswissenschaft

    04/2018 - 05/2019
    Mainz, Germany
    Uni -Mainz
    Master
    Status: Completed successfully
  • 1 year

    Rechtsberater

    03/2013 - 03/2014
    Damaskus, Syria
    Assel GMBH
  • 5 years

    Studies: Rechtwisenschaft

    03/2005 - 03/2010
    Damaskus, Syria
    Damaskus-Universität
    Rechtwisenschaft
    Status: Completed successfully
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.