Candidates Mohamad Alkhadra

I’m 29 years old
and originally from Syria.
I’m in Germany for 8 years and 8 months
and live in Hamburg, Germany.

Desired job

I’m looking for a permanent position or a minijob in the area of General and other semi-skilled and unskilled occupations (Ein Angestellter in einem Geschäft, ein Arbeiter o).

About me

Ich bin ein junger Mann, der Deutsch ein wenig spricht, aber ich spreche Englisch besser. Ich lerne derzeit Deutsch und suche Arbeit in jedem Bereich.und ich Raucher

Ich besitze eine Menge Ziele durch die Arbeit, die wichtigste Errungenschaft der Integration mit der deutschen Gesellschaft erreicht werden,

Previous experiences

  • 1 year
    1 month

    Arabischer Küchenchef

    03/2014 - 04/2015
    Rabat, Morocco
    Wasem alshamy
  • 8 months

    Schönheit Waren Verkäufer

    04/2013 - 12/2013
    Sahnaya, Syria
    Abd alrhman jeliqen
  • 11 months

    Studies: Elektroautos

    09/2011 - 08/2012
    Damaskus, Syria
    Berufsbildungsinstitut in Damaskus
    Berufsausbildung
    Status: Completed successfully
  • 7 years
    3 months

    Arabischer Küchenchef

    06/2005 - 09/2012
    Duma, Syria
    Shady tomeh
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.