Candidates Emmanuel Joe Gyamfi

I’m 35 years old
and originally from Ghana.
I’m in Germany for 9 years and one month
and live in Leverkusen, Germany.

Desired job

I’m looking for an apprenticeship, a permanent position or a minijob in the area of Handwerker (Handwerker), Küchenmitarbeiter (Küchenmitarbeiter) or Altenpflegehelfer (Altenpflegehelfer).

About me

Seit Februar 2015 lebe ich in Deutschland, in der Stadt Leverkusen.
In Ghana habe ich drei Jahre lang eine Ausbildung zum Elektroschweißer gemacht. Danach habe ich über zwei Jahre eine eigene Autowerkstatt betrieben.

Ich möchte Vollzeit arbeiten, gerne im Bereich Handwerk oder Küche, bin aber auch bereit, eine andere Arbeit zu machen

Previous experiences

  • 2 years

    Bauarbeiter / Maurer

    05/2011 - 05/2013
    , Liberia
    verschiedene Arbeitgeber
  • 3 years
    2 months

    Eigene Autowerkstatt

    01/2006 - 03/2009
    Kumasi, Ghana
    Selbständig
  • 3 years

    Apprenticeship: Elektroschweißer

    03/2002 - 03/2005
    Kumasi, Ghana
    National Vocational Training Institute
    Status: Completed successfully
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.