Candidates Muhammet Seyhan

I’m 37 years old
and originally from Turkey.

I’m not yet based in Germany and live in Hamburg, Germany.

Open to relocate for job

Desired job

Full-time

Job desire

  • Software Developer
    • Print media, new media, Media, graphics, design, printing, arts, crafts
    • Print media, new media, Media, graphics, design, printing, arts, crafts
    • Software engineering, programming, Electrical engineering, electronics, telecommunications, IT
    • Software engineering, programming, Electrical engineering, electronics, telecommunications, IT
  • Office Administrator
    • Industrial and commercial clerks, Office, marketing, finance, law, security
    • Secretariat, commercial assistance, Office, marketing, finance, law, security
  • Logistics technician
    • Warehouse, logistics, Trade, logistics, transport

Driving license

  • Car (B, BF17, BE)
  • Bus (D, DE, D1, D1E)

About me

Hallo, ich bin Muhammet Seyhan, ich war schon in jungen Jahren mit Technologie und Computern verbunden. Nach dem Abitur 2003, nachdem ich neben meiner Ausbildung als Buchhalterin in einem privaten Unternehmen gearbeitet hatte, studierte ich Büro- und Verwaltungsassistentin an der Artvin Coruh Universität. Während dieser Zeit arbeitete ich nach meinem Praktikum in einer privaten Anwaltskanzlei als Verwaltungsassistentin bei Koç Holding Georgia-Sarp Setur Customs Gate. Außerdem beschäftige ich mich mit Softwaretester-Jobs, mein Ziel ist es, ein diszipliniertes Arbeitsumfeld zu haben und nette Leute kennenzulernen.

Mit freundlichen Grüßen
Muhammet Seyhan

Previous experiences

  • 1 month

    Apprenticeship: Büro und Assistent

    09/2022 - 09/2022
    Hamburg, Germany
    --
    Status: Degree recognized in Germany
  • 2 years
    7 months

    creatysoft Software- und Beratungsdienstleistungs

    05/2019 - 12/2021
    London, United Kingdom
    creatysoft
  • 2 years
    10 months

    Setur Duty-Free-Kassiererin an den Zolltoren von S

    01/2016 - 11/2018
    Sarpi, Georgia
    setur duty free
  • 2 years
    10 months

    Finanzberatung und Buchhaltung

    02/2011 - 01/2014
    Fındıklı, Turkey
    ACAR Buchhaltung
  • 3 years
    10 months

    Studies: Büro- und Verwaltungsassistent

    01/2009 - 11/2012
    Artvin, Turkey
    artvin çoruh üniversitesi
    türkçe
    Status: Degree recognized in Germany
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.