Candidates Razzouk Hafez

I’m 27 years old
and originally from Syria.
I’m in Germany for 8 years and 6 months
and live in Cologne, Germany.

Desired job

I’m looking for an internship, an apprenticeship, a permanent position or a minijob in the area of Kitchen and service staff (Barista / jegliche gastronomische Arbeit).

About me

Liebe Arbeitgeber, mein Name ist Razzouk Hafez und ich bin zur Zeit auf Arbeitsuche. Als Flüchtling aus Syrien habe ich Deutschland viel zu verdanken und möchte ein aktives Mitglied dieser Gesellschaft werden. Außerdem möchte ich meine Deutschkenntnisse verbessern und Teil eines Teams werden.

Als Flüchtling aus Syrien habe ich Deutschland viel zu verdanken und möchte ein aktives Mitglied dieser Gesellschaft werden.
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.