Candidates Karem Alhamad

I’m 34 years old
and originally from Syria.
I’m in Germany for 8 years and 6 months
and live in Ostfildern, Germany.

Desired job

I’m looking for an apprenticeship in the area of Motor vehicle construction and service (Kfz-Mechatroniker) or Building technology, structural engineering, civil engineering (Mechatroniker allgemein).

About me

Ich interessiere mich für einen Ausbildungsplatz im Bereich Kfz-Mechatronik oder Mechatronik allgemein. Ich habe in Syrien Abitur gemacht und danach mehrere Jahre lang in einer Autowerkstatt gearbeitet. Die Arbeit hat mir viel Spaß gemacht und ich habe ein breites Vorwissen erworben.
Zurzeit arbeite ich in Vollzeit in einem Backwarenshop.

Ich möchte in Deutschland Fuß fassen. Dazu möchte ich so bald wie möglich eine Ausbildung machen, am liebsten im Bereich Kfz-Mechatronik.

Previous experiences

  • 2 years
    9 months

    Mitarbeiter Straßenmessungen

    09/2011 - 06/2014
    Damaskus, Syria
    Stadt Damaskus
  • 3 years
    11 months

    Kfz-Mechaniker

    09/2007 - 08/2011
    Damaskus, Syria
    Autowerkstatt
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.