Farhan Qudos

Dietzenbach, Germany

Expertise in Information Technology (Microsoft office words, excel, Database and internet), Assets management, able to make decisions quickly, good customer service skills. I am hard-working, articulate, organized team member who is able to take responsibility of workloads and works effectively to provide a good service. Able to communicate to achieve exceptional performance. Keen to gain further experience and now seeking an opening where existing and potential skills may be utilized t fullest extent.

Desired employment

Full-time

Driving license

  • Car (B, BF17, BE)

Desired job

  • Office Administrator
    • Secretariat, commercial assistance, Economy and finance
  • Private customer consultant
    • Banking, finance and insurance, Economy and finance
  • Consultant
    • Management, Organization, Economy and finance

Executive Summary (AI Generated)

  • Über 3 Jahre Erfahrung in der Produktion und Retourenbearbeitung, insbesondere in der Kosmetik- und Textilbranche.
  • Erfahren in der Anwendung von Lagerverwaltungssystemen und Handscannern zur effizienten Retourenabwicklung und Warenlogistik.
  • Fundierte Kenntnisse in Verpackung, Qualitätskontrolle und Kundenbestellabwicklung in großen Lagerumgebungen.
  • Umfangreiche Tätigkeitserfahrung in verschiedenen logistischen Rollen, von der Warenannahme bis zur Versandprüfung.
  • Solide IT-Kenntnisse mit Fortgeschrittenenkenntnissen in Microsoft Office und Windows, unterstützt durch eine kaufmännische und technische Ausbildung.

Previous experiences

🍪 Choose cookie settings