Faizan Javed

Quetta, Pakistan
Open to relocate for job

I can bring positivity, experience, a creative approach to solving problems, and the ability to embrace change enthusiastically. I can bring drive, a passion for your industry, and the ability to always treat your clients and customers in a way that will ensure they become long-term advocates of the business.

Desired employment

Full-time

Driving license

  • Motorbike (A, AM, A1, A2)
  • Car (B, BF17, BE)

Desired job

  • Administrative Assistant
    • Real Estate, Economy and finance
  • Account manager
    • Sales, consulting, purchasing, Economy and finance
  • Hotel manager
    • Hotel industry, Hospitality, Tourism & Leisure

Executive Summary (AI Generated)

  • Über 6 Jahre Erfahrung in der Büroverwaltung mit umfassenden Kenntnissen in Büroorganisation, Terminplanung und Verwaltung von Lagerbeständen.
  • Fundierte Kenntnisse in Buchhaltung, Gehaltsabrechnung und Zahlungswesen zur Unterstützung effizienter Unternehmensabläufe.
  • Bewährte Fähigkeiten im Kundenservice und in der Kommunikation zur Unterstützung von Mitarbeitern und Kunden.
  • Kompetent im Umgang mit Microsoft Office und Bürogeräten zur Optimierung administrativer Prozesse.
  • Abgeschlossenes MA in Wirtschaft und praktische Erfahrung in Projektunterstützung und Veranstaltungsplanung.

Previous experiences

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