Candidates Moayed Ali Nasr

I’m 34 years old
and originally from Libya.
I’m in Germany for 8 years and 8 months
and live in Taufkirchen, Germany.

Desired job

I’m looking for an internship or a permanent position in the area of Mechaniker (Mechaniker) or Technischer Programmierer (Technischer Programmierer).

About me

Ich bin fachlich qualifiziert und kann hart arbeiten - trotzdem ist mir bewusst, dass ich für die deutsche Arbeitswelt noch viel lernen muss, besonders Deutsch - deshalb wäre ein Berufsstart mit einem Praktikum optimal. Langfristig suche ich eine Festanstellung.

Z. Zt. bin ich freiwilliger Helfer für Flüchtlinge am ZOB in München

Previous experiences

  • 3 years

    Studies: Elektron. Engineering und Technische Programmierung

    03/2007 - 03/2010
    Tripolis, Libya
    Fachhochschule Tripoli
    Bachelor
    Status: Completed successfully
  • 9 years

    Elektron. Mechaniker (z.T. während des Studiums)

    03/2006 - 03/2015
    Tripolis, Libya
    CTP ltd. - Tripoli
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.